zondag 12 augustus 2018

Handig!

Bij het dagelijkse digitale opruimen en reorganiseren kwam ik iets handigs op het spoor.
Ik gebruik meerdere clouddiensten, zoals Dropbox, Evernote en nog zo wat. Ooit mee begonnen om overzicht te creeeren, inmiddels behoorlijk chaotisch.
Ik vond de dienst MultCloud, waarin je al je accounts kunt invoeren en die een universele toegang en uitwisseling mogelijk maakt. Ik heb inmiddels elke cloud een eigen functie toebedeeld, zoals administratie, foto's, gebruiksaanwijzigen enzovoort. Alles wordt nu eerst op de goede plek opgeborgen en daarna geschift. Nog een hele klus, maar wel makkelijker en meteen overzicht. Dat uitdunnen komt stukje bij beter aan bod. Maar het voelt wel als een definitieve oplossing, eindelijk!

3 opmerkingen:

  1. Goed bezig zeg... Ik gebruik sinds kort alleen Google Drive. Heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig...

    Ik heb juist alles aan de kant geschoven en gebruik eigenlijk alleen nog Google. zowel de Drive als foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi. Ga ik ook eens naar kijken. Dropbox zit al vrijwel vol.

    BeantwoordenVerwijderen