donderdag 12 oktober 2017

Zo


Het is heerlijk om weer goed te horen. Weliswaar met een tijdelijk toestel, want mijn type was al niet meer op voorraad ( ca na 15 maanden.......), maar het wordt eerstdaags wel verwacht. Dan krijg ik een seintje.
Het voelt completer om geluiden weer te kunnen plaatsen en stereo te horen.
Vandaag min of meer een vrije dag, dwz geen afspraken buitenshuis en op een afwas na, geen urgente klussen. Dus mijn niet urgente klussen kunnen ook weer eens aan bod komen, of juist niet, luieren bijlezen en bijkijken kan ook, of half om half. Dat is een luxe, zo te mogen kiezen. Buiten staat op dat minder urgente  lijstje met nog wat tuinklusjes en bollen planten, ook op graf D, die zo van rode tulpen hield. Maar vandaag is het grauw en winderig, dus hoef ik van mijzelf niet outdoors.
Zin in, zo'n hobbitholdagje. 

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n dagje niks!
    Wil ik ook nog steeds eens proberen, maar er komt altijd wat tussen.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je een goeie dag hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen