woensdag 13 september 2017

Het kleine nichtje van Irma

Het spookt hier al flink, een zeer stevige herfststorm. Alle ramen en deuren dicht en er kan mij niet veel gebeuren. Alleen op stap zit er niet in. Gelukkig houdt de lieve groentenman mijn tas gewoon een dagje in de koeling zodat ik geen risico hoef te nemen en desnoods brengt hij thuis.Fijne gozer!
Weer voor stamppot of soep, daar denk ik nog even over na.
Thuis, lekker wat opruimklusjes, wat tv inhalen, veel thee en de kachel maar aan.
Ik hoop dat de zwerver een dagverblijf heeft, want op een bankje of onder een overkapping is het niet te doen.
Of wandelbuum nog de goede kant opgaat is maar de vraag. Ben bang dat hij zich weer terug aan het trekken is en dat is geen goed nieuws.  Voor beiden geldt dat de hulp er is, maar dat ze wel zelf moeten meewerken.
Ondertussen zit ik heerlijk in bed te bloggen, zie wolken jagen, bomen dansen en hoor de wind een hoge rug opzetten. Ik stel de dag nog even uit, dat kan en mag.
Luxepaard ben ik!

6 opmerkingen:

  1. Hier ook nog in bed, blogs te lezen. Mét gezelschap van vier poekies. Die af en verstoord opkijken vanwege de windstoten. Ik woon aan een park en de wind staat pal op het raam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk! Lekker knus binnen terwijl de wind om het huis raast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk gevoel, warm in je bed en niet perse naar buiten hoeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je was er vast vroeg bij... een dagje binnen, heerlijk, ik geniet er ook van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet maar heerlijk van de luxe van een knus huis met snorrende katten terwijl de wind rond het huis raast!

    BeantwoordenVerwijderen