donderdag 3 augustus 2017

Trots

Ja, die koelkast. Hij is schoon, hartstikke zelfs want gebruikte de stoomreiniger, dus dan is het super proper. Al jaren deed ik de koelkast of samen met de hulp of in kleine gedeeltes, een plankje per keer of zo. Maar echt alles eruit en ook de achterwand en bodem goed reinigen, dat was al een poos niet gebeurd. En dat was te zien en is nu ook goed waarneembaar. Overzicht en met plezier die deur opentrekken. De klus had wel een paar pauzes nodig, maar echt afgemat ben ik niet. Hooguit protesterende spieren. Die zijn ook niks gewend. Tussendoor kwam vriendbroer G om gedag te zeggen voor zijn vakantie. Heeft even kennisgemaakt met Eerste Hulp met benauwdheid op de borst. Ws familiaire angina pectoris. Toch altijd schrikken zoiets. Maar hij is verstandig en eet vrij gezond en beweegt veel. Alleen het gewicht mag wat lager. Dat komt vast goed.
Wandelbuum komt ws zo praten, is weer door een slechte periode gegaan.
Ik ben tevree, content, trots. Toch gedurft zo' n grote klus.


3 opmerkingen:

  1. Je bent gewoon een kanjer en je brengt me op een idee. Jan is buiten bezig met de heg, ik mag niet/hief niet te helpen, dus ik ga mijn koelkast schoonmaken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk eens aan. Je bent nog inspirerend ook. Succes Trees.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allemaal gelukt hoor en vanmorgen ook al mijn gasfornuis en afzuigkap extra goed schoongemaakt..
      En ook nog geholpen met de heg. Komt echt door Vlasje.. ;-)

      Verwijderen