donderdag 20 juli 2017

Warme jus....

Gisteren alleen eruit geweest om biotas te halen. Oei wat was het benauwd. Alsof je door warme jus zwemt.....
Dus weinig gepresteerd en vooral hittemanagement gedaan. Gelukkig een prachtige en spannende Alpenrit in de Tour, wat een goed excuus is voor een bankdag. Nou ja wel gewassen, afgewassen en beetje rond gerommeld, maar veel naam mag dat niet hebben.
Morgen koeler en dan wil ik toch wat meer gebruik maken van mijn energie.  Wil weer dansen met Jagger, opruimen organiseren, warm eten eten ipv salades enzovoort. Ik blaak van ondernemingslust! Mijn leven is niet meer op een zware aanlopende rem, maar soepel en vloeiend.
De hand geneest idd voorspoedig, o wat is het lichaam knap als je het een beetje helpt.
Sorry voor de jubelstukjes, maar ik kan niet anders.

5 opmerkingen:

  1. Jubel vrolijk verder, ik jubel met je mee. Omdat ik blij ben dat het beter gaat. Met je hand, je energie. Heerlijk! Geniet er van. En morgen weer wat koeler weer. Ook heerlijk.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga vooral door met jubelen. Er is al genoeg narigheid in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jubel maar lekker, ben gewoon zo blij voor je! En dan toch.. alles op zijn tijd hè. Super!

    BeantwoordenVerwijderen