zaterdag 22 juli 2017

The zombie awakes!.

Ja hoor, gisteren zowel Big Bazar, als de supermarkt te voet doorgelopen in plaats van per scoot. En ik wilde niet eens zelf in de winkelwagen gaan liggen bij de kassa! Yep weer een stap vooruit!
Ik loop ook anders nu, met een pittig pasje  terwijl het voorheen een wankele moeizame stap was. Ik sta vlotter op uit een stoel, zit aktiever en ga pas tussen 10 en 11 naar bed.
Het is een lijf dat er weer bij hoort en luistert in plaats van een soort mummie als lichaam te hebben.
Zaterdag, tijdrit in de Tour en morgen alweer de laatste dag. Het was mooi en spannend en sensationeel. En vrije middagen zijn ook prima.
Weekend nu, feestje voor mijzelf.

7 opmerkingen:

  1. Wat fijn voor je! Is het niet bijna vreemd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feest joh! Blij voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, het leven is echt een feestje voor je tegenwoordig! Houden zo!!! Heb ik nou gemist wat de oorzaak is van deze ommekeer? Of is het vanzelf langzaam gekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk! Ik ben zo blij voor je.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen