zondag 30 juli 2017

Nieuwe manual

Mijn lijf is altijd heel apart geweest, met veel nukken en vreemde neigingen. Echt een verhaal apart, waarmee het lastig omgaan was. Maar als je maar oud genoeg wordt en je observeert en probeert , kom je een heel eind. Nu zit ik in een nieuwe situatie en moet ik alles opnieuw uitvinden, niet eenmaal, maar voortdurend want er zit nog steeds beweging in. Een ontdekkingstocht, en ik voel me Alice in Wonderland. Leuk, beetje eng maar vooral vreugdevol. Ik blijk van alles weer te kunnen, een stukje lopen, dansen, tuinierklussen. Aarzelend, voorzichtig, maar met een grote glimlach op mijn gezicht.
Gisteren heb ik stevig gesnoeid in de tuin, ook de hand/pols werkte mee. Fijn. Ik dans met Mick en/of David. Loop eens een supermarkt door en neem wel eens ergens de trap.
Mijn buik verdraagt opeens weer wat gluten.  Ik loop en beweeg niet alleen makkelijker, maar ook zekerder, kwieker. Wat een leuke reis maak ik deze zomer! Gewoon. Mijn neus achterna, zonder gids, op ontdekkingstocht.  Zo heerlijk!

6 opmerkingen:

  1. Wie had ooit kunnen denken dat je nog zo ver zou komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid, meid, ik ben zo blij voor je, al die positieve logjes, daar moet een mens toch vrolijk van worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Vlasje, hoe lang gebruik je de druppels? En vanaf welk moment voelde je echt verbetering? Slaap elf al jaren slecht en overdag zo moe dat het ook heel veel invloed op mijn leven heeft. Maar door jouw verhaal krijg ik gewoon goede moed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ze in maart gaan gebruiken. 1 druppeltje ' s avonds. Het betere slapen begon meteen en al snel had ik betere dagen. Na enkele weken had ik wat beter herstel. En zo liep het snel, in een paar weken op naar aanmerkelijke verbeteringen. Vanaf Pinksteren kan ik duidelijk zeggen dat ik veel beter ga dan in jaren. Maar elk mens reageert op zijn eigen manier. Geen garanties, maar het proberen waard! Stichting Suver Nuver en het forum ervan kan meer vertellen.

      Verwijderen
    2. Interessant! Ik heb zelf in mfebruari en maart ge-experimenteerd met cbd olie maar ben daar na 2 maanden mee gestopt omdat ik er niet goed op reageerde (lees: heel heftig dromen). Maar ik ga nu dan toch de thc olie een kans geven.

      Verwijderen