zondag 2 juli 2017

Linkeballen

De Tour is weer gestart. Drie weken spektakel, spanning, prachtige landschappen, leed, zeges, zelfoverwinningen en misschien toch een goed gevulde medicijnkast hier en daar. Serieus kan ik het niet meer nemen sinds de toenemende dopingschandalen, al bezweert men nu 'echt' schoon te rijden.
Maar het blijft een fascinerend spel, die Tour, en het boeit me nog steeds.
Gisteren combineerde ik het kijken met een opruimklus, het opruimen van de grote salontafellade 1. Nr 2 bewaarde ik voor vandaag. Zo kun je toch nuttige zaken combineren met onnutte.
Lekker vers fruit en kaas als snack erbij, thee en citroenwater om te drenken, komt dus best goed met mijn middagen.
De ochtenden zijn voor andere aktiviteiten, de afwas, een boodschapje, een rit.
Het gaat lekker hier.
Heel voorzichtig doe ik oefeningetjes, in de vroegte, voer aktiviteiten heel gradueel op en voel me Queen of the day.






1 opmerking:

  1. Queen of the day.. ;-) Houden zo!
    Leuk hè de Tour.. Ze moeten nu nog een paar kilometers in deze 2e rit. Massasprint waarschijnlijk, doodeng vind ik dat..

    BeantwoordenVerwijderen