Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zaterdag 15 juli 2017

Half juli en een hittegolf voorspeld voor komende week. Gelukkig is dan de kermis weg en rijd ik weer makkelijker de dijk op. De zee trekt dan, ook vanwege de koelte die er hopelijk is.
Voorlopig is het best prettig weer geweest, vaak zon, niet heet.
Mijn zoete leven is genoeg zonder echte vakantie elders.
Nu roept de markt, zomerfruit!
Veel opzienbarends is er niet, maar dat is juist fijn, licht, kabbelend, vloeiend, zo zie ik het graag.

1 opmerking:

  1. Lekker in de wind blijven met die hitte..
    Leuk muziekje erbij ☺️🤗

    BeantwoordenVerwijderen