dinsdag 11 juli 2017

Gewoon dóór

Gisteren heb ik geprobeerd wat orde te scheppen in de tuin, en hoewel ik emmers vol planten verwijderde, toont het nog niet echt. Maar de pols vond het geen leuke aktie, dus vandaag rustig an.
Op het blogje van gisteren, over hindernissen op het pad van een scootster, de bieb vond dat ze met gratis rolstoelen en vrijwilligers de zaak goed hadden opgelost, over andere zaken spreek ik regelmatig de voorzitter van het mindervalidenplatform aan, maar de prioriteit ligt kennelijk laag. Ik moet me er bij neerleggen. Maar daarom niet minder blije dagen.
Vandaag de hulp S die de eerste weken mag warmlopen in mijn routines.
De braderie is er weer, met een overheerlijke kaasboer en een leuk manspersoon met zalige worstjes. Dan weer Touren, dus voldoende afleiding op de agenda.
Ik ga fluitend de dag in!

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk vrolijk logje! Er is inderdaad nog zoveel om van te genieten.Ik hoop dat je een fijne hulp hebt.
    Doe maar rustig aan met je pols.��

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen