Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 7 juli 2017

Cheshire lady

En weer maakte ik dijk en duinen onveilig. Na de fysio gister ( over 14 dagen nog een afspraak), reed ik door en door en door. Mariendal, waar de orchissen al bijna uitgebloeid blijken te zijn, de duinen in, met een grote lus een stuk de Noordduinen door en weer richting de Grafelijkheidsduinen om bij de dijk uit te komen. Ik zag zomaar een konijn, maar wel een platte mummie.
De teunisbloemen en het zeepkruid staan in bloei, de bramen dragen al, tapuitjes en torenvalkjes, een zeehond in de golven, ach wat is het een heerlijke zomer. Ik rijdt dan rond als de Cheshire Cat uit Alice in Wonderland, een grijns van oor tot oor op wielen.
Nee vervelen staat ver van me vandaan, elke dag pluk ik sterren en plak ze in mijn geheugenboek.

3 opmerkingen:

  1. Als je zo doorgaat wordt het een heel dik boek! Heerlijk voor je want herinneringen neemt niemand je meer af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi... sterren plukken en ze inplakken! Jij bent vaak een klein sterretje als ik jouw blog lees voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb altijd het gevoel of ik achterop zit.Of voorop. Heerlijk genieten van al het moois onderweg. Je kunt beeldend schrijven. een genietmomentje, jouw blog.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen