maandag 3 juli 2017

Beautiful

Het is waaierig buiten, geen rit vandaag, maar huis en tuin.
De extra opruimakties tijdens de Tour zijn zeer tevredenmakend. De salontafellades zijn overzichtelijk en schoon, ik vond zelfs de vermiste bonuskaart terug.
In de mondriaankast zitten ook 4 enorme lades, die komen de rest van de week aan bod.
Zo zorgen de sportieve mannen voor een opgeruimd huis hier!
Zomers met af en toe mindere dagen is voor mij prima. Niet te heet, veel ondernemen en toch relaxed. Mijn betere energie werpt al vruchten af, ik ga later naar bed, ben aktiever op de dag en voel me blij en tevreden.  Mooiste zomer in jaren voor mij.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk. Ik hoop dat dit gevoel blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heerlijk die positiviteit te horen! Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijk positief logje. Zo blij voor je! Geniet van de extra energie.
    Fijne week en dankjewel voor je lieve reactie.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen