Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



woensdag 14 juni 2017

zeer goed

De dag van gisteren verliep rustig en prettig en de bedoeling is om de dag van vandaag ook zo te laten zijn.
De tuin roept en ik voel me ok, het weer is plezant, niet te warm, dus ik zie geen blokkades.
Vandaag mier en krekel samen aan de bak. Luieren en plezierig genieten, samen met wat werken en nuttig zijn.
Ben zo heppie met mijn eigen wereldje. Ik voel me een koningin.
De vlinders zijn dol op mijn tuin, idem de vogels en de katten, dat ik me soms publiek voel in de koninklijke loge.
Laat mij maar lekker gaan, het is heel erg goed zo.

3 opmerkingen: