Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 30 juni 2017

Wonderen

Gister bij de leuke fysiohandendame geweest en ik had het me niet verbeeld, ook zij zag de grote vooruitgang in het helingsproces. Ze heeft alle weefsels goed en liefdevol gemasseerd en volgende week is ws de laatste afspraak. Snel, een blessure van maanden in enkele weken wegtoveren!

Daarnaast durf ik eindelijk voorzichtig te poneren dat ik òf in een heel goede remissie òf zelfs herstel zit qua energie. Ben altijd bang om door veel te juichen des te harder terug te vallen, maar dit lijkt er echt op. Veel minder snel moe, sneller herstel, miraculeus! Natuurlijk heb ik de conditie van een versnotterde snijboon, maar een lichte opbouw lijkt mogelijk.
Hoe dat zomaar gekomen is, weet ik niet. Ik zorg gewoon goed voor mijzelf, heb psychische struikelblokken aardig opgeruimd, neem nog meer rust en voel me heel licht, al is dat fysiek niet aan de orde,helaas. Eigenlijk is er niets als een heksenelixer aan te pas gekomen of een toverpil, laat staan een radicale levensswitch, maar toch lijkt het stukken beter te gaan. Nu voorzichtig proberen die conditie op te krikken en doorgaan met wat het lijf deugd doet.
Its more than wonderfull!  

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk,met zo'n verbetering de rest van de zomer verder gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima bezig door goed voor jezelf te zorgen en door te luisteren naar je eigen gevoel en lichaam. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk voor je, hoop dat het doorzet! Je maakt me weer aan het lachen, je bent ook een woordkunstenaar hoor.. versnotterde snijboon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo fijn zoals het nu gaat. Je verdient het. Je bent altijd zo positief. Respect! En bent oprecht blij met alles wat er op je pad komt. Ik word blij en vrolijk van je schrijfsels.
    Fijn weekend. Geniet ervan, al gaat het regenen.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen