woensdag 21 juni 2017

Uitgewaaid

Wat was die koele dag-het werd net 20°- welkom. Na het werk en een kleine pauze, klom ik weer op mijn elektrieke stoel en reed een ronde via de dijk. Zag één kleiner Sailschip, maar vooral veel lichtbewolkte lucht en zee en de wind was aangenaam verfrissend.
Het was zo zalig, dat ik geheel vernieuwd thuiskwam en nog een stukje namiddag overhad om wat te koken en lezen.
Vanmorgen komt het praatmaatje, daarna kan de biotas gehaald worden en is de week alweer doormidden.
Mijn leven is heel ok.

2 opmerkingen:

  1. Ik zou wel even willen ruilen met jouw omgeving. Dit is echt te heet voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die koelte.. zou heel graag ooit nog eens in de buurt van water willen wonen. Sinds mijn 'woonarktijd' mis is dat.
    Maar wie weet! Jij hebt genoten heerlijk. Hier is het nog steeds erg heet!

    BeantwoordenVerwijderen