Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 19 juni 2017

Ok, dan!

Tot mijn grote verbazing waren de reakties juist heel,positief over mijn repetitief gejubel. Jullie vinden het niet eentonig, maar positief, blijkt.
Ok, dan kun je het krijgen ook!
Het was een heerlijk weekend, zomerfruit, kleine ritjes, Best Kept Secret festival op NPO101 op tv, vooral op zondag hoog niveau met heel goede acts.
Vriendbroer kwam op zondagochtend even zijn  Troubles op diverse gebieden doorspreken. Hoop dat hij de zaken wat duidelijker ziet nu en weet wat voor hem het beste is in deze.
Was evengoed prettig, want we begrijpen elkaar erg goed en kunnen er snel een humoristische toets in vinden.
Het was warm, maar niet echt heet. Goed te doorstaan.
Vandaag nog warmer, in de ochtendkoelte wat werkjes doen en verder een lange, siësta houden.
Mis alleen een mooie man die slechts gehuld in lendendoekje mij bedient en met een grote struiswaaier koelte toewaaiert en eventuele andere  hitteverlichtende diensten verleent. Hmmmmmm.

3 opmerkingen:

  1. Ogen dichtdoen en je voorstellen dat die adonis voor je staat met een waaier... en zo ... ;-)
    Geniet van de dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, bij lendedoekje zie ik zo'n zeemleren lapje voor me.

    BeantwoordenVerwijderen