Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 20 juni 2017

Lekker


Koelere dag, wat mooi geregeld toch. Even bijkomen na de warmte.
Hier in Den Helder staat SAIL voor de deur. Het zal wel veel extra drukte geven en de haven zal ik dus mijden. Vanaf dijk zie je bij vertrek die schepen ook wel en ik val niet flauw van een boot met zeilen, hoe mooi en rustiek ook.
De bijbehorende zaken als commersie en horeca zijn niet aan mij besteed, dus zoek ik wel andere rustiger kanten van het helderse op.
Vandaag hulp, er is voldoende te doen want zo efficient als mijn geliefde M, zijn de vervangsters zeker niet.
Mijn handjes moeten ook -au- wapperen.

3 opmerkingen:

  1. Geniet van de koelte. Hier jammer genoeg niets van dat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat je voorzichtig hebt gedaan met je handen! Sailing van Rod Stewart.. hmmm.. ik heb niet geluisterd. Sinds in 25 jaar geleden gitaarles had was dit het nummer dat ik steeds moest oefenen, ik kan het gewoon niet meer horen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier geen verkoeling. De warmte gaat gewoon door.

    BeantwoordenVerwijderen