Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 1 juni 2017

juni

Yes, juni, de zomer is niet meer te keren! Een maand met wat emotionele hangups, zowel mijn vader als vriend D streken het vaantje in deze maand, maar ik gedenk ze eerder door veel levensvreugd te hebben, dan door treurend in een hoekje te zitten.
Gisteren had ik ff een baalmoment, maar er werden allerhande lieve harten onder mijn riem geschoven, dus ik hobbel gewoon verder, langzaam of niet, produktief genoeg of niet.
Ik deed een hoop boodschapjes, ontving de liftmonteur voor een jaarlijkse liftcheckup. Dat was mooi op tijd want de joystick waarmee je hem bedient, was wat weigerachtig. Dat bleek een groter probleem dan ik dacht, want er moet een groot regeldeel vervangen worden dat verouderd is, dus niet meer te updaten. De gemeente moet dat goedkeuren, want 750 euri, maar deze firma verzorgt het aanvragen ervan. Keurig, toch? Ook de biotas gehaald en de koelkast even schoongemaakt. Best productief toch nog.
Morgen ook klusjes in de tuin voor ogen. Ach ik krabbel op mijn manier gewoon verder.

2 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een kanjer in het bij elkaar vegen en je zelf weer gangbaar krijgen en houden. Indrukwekkend .En ondertussen geniet jij meer dan/als menig ander van wat er te genieten valt van het leven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks je beperkingen ben je een levenslustig en positief ingesteld mens.
    Je zegeningen tel je dagelijks lijkt wel, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen