Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 15 juni 2017

Here I come

Ja, hoor, orchisjes en ander gespuis, ik heb jullie horen roepen om aandacht en ik kom eraan.
Het is mooi genoeg, warm genoeg, tijd genoeg, mobiel en scoot opgeladen, een uitgebreide rit komt er echt van, vanmorgen,
Gisteren was inderdaad een zalig dagje en ik ben een blij mens.
De zomer is nu al geslaagd en het schijnt volgende week  heel warm te worden. TE hoeft voor mij niet, maar ik heb veel mogelijkheden om eruit te gaan en andere verlichtende maatregelen te nemen. De vogels vieren feest met de steeds meer rijpende krentenboomvruchtjes en ik hoop al wat wilde kersen te vinden.......
O jongens, het leven kan zo goed zijn.

3 opmerkingen:

  1. Je lijkt mij een tevreden mens! Kan net als jij zo genieten van de lange dagen en avonden, de warmte en alles wat uitbundig groeit en bloeit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, meisje wat geniet ik met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een zalig dagje indeed! En vandaag lekker vrij, dus wat mij betreft nóg lekkerder ;)

    BeantwoordenVerwijderen