dinsdag 13 juni 2017

Geen woorden maar .....

Opgeruimd, was afgehaald, naar tuincentrum geweest en tuinslang spullen gekocht en verbenas en een zauberschnee plantje gekocht bij de afprijs. Geplant in het geveltuintje. Naar kringloop geweest en 5 bowls ( grote kommen) gescoord voor 3 euro samen, een olifantje voor op t graf van D ( hij had wat met olifanten) en een wijnrode tas (tja....) en een steelpan. Heel tevree, alles wat ik nodig had en nog wat.
Dus al heel wat van mijn lijstje af kunnen strepen.
 Voelt lekker om zo aktief te zijn.
Heb een lekkere start deze week.
Misschien heeft het ermee te maken dat ik een cannabisstop maakte en vers startte. Even uitleggen: ik was wat minder tevreden over de werking van de CBD olie (overdag) en THC ('snachts) was. Volgens kenners is het dan goed 14 dagen te stoppen en dan weer laaggedoseerd weer op te bouwen, dan zou je weer gevoeliger zijn. Nou eergisteravond ben ik weer gestart en voel me prima. Sliep zeer goed, en ben behoorlijk energiek. Zal zien hoe dat zich ontwikkelt.
Altijd in om iets te proberen, niet veel te verliezen, wel te winnen en leren.

2 opmerkingen:

  1. Ik zoek al heel lang een wijnrode tas! Wel een model natuurlijk wat ik ook nog handig vindt, maar helaas nog steeds niet gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen