Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 5 juni 2017

Doorpinksteren

Ondanks terreur in Londen, twee vermiste en dood gevonden meisjes, in elkaar geslagen lesbo's, de klimaatverdragopzeggende mafketel en nog meer narigheid her en der, dendert het leven door. Zoals het hoort. Voor sommige betrokkenen zeker niet, voor de rest wel.
Ik kijk weer Pinkpop, zoals de laatste twee dagen. Nogal tegenvallend tot dusver, veel bands en muzieksoorten waar ik weinig of niks mee heb. Dat ligt aan mij, want het publiek geniet van het grunten of rappen of de gladde jongens.
Vandaag in elk geval de geheide goede acts van Seasick Steve en de Rag'n'Bone Man.
Ik vermaak me toch prima: klusje hier, lezen daar, lekker lazy tempo, drinken, eten, katje aaien. We deinen mee. Vandaag winderig en koel, buiten dus niet een optie, en binnen mijn cocon van zelfgesponnen vrede. Gevuld met tevredenheid.

5 opmerkingen:

  1. Zelf heb ik niets met Pinkpop, maar wel met de manier waarop jij het dagelijks leven beschrijft.
    Ik kwam je blog tegen via Izerina, mooi blog heb je, ik voel me er zeer bij thuis en ga je volgen
    Fijne pinksterdag, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Vlasje.Ik volg je al een hele tijd En ik leer steeds meer van je. Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben steeds verbaasd als ik zo'n reaktie krijg. En beetje verlegen!

      Verwijderen
  3. Ook ik volg je al lang. Knap hoe jij altijd maar weer je gevoelens kunt weergeven.

    BeantwoordenVerwijderen