Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



woensdag 17 mei 2017

Zomeren

Warmte, eindelijk. Het lijf was er klaar voor en eindelijk komen er andere dingen uit de kledingkast aan bod. De bomen zijn van schrik opeens vol in het blad, hadden wat in te helen!
Straks komt praatmaatje en dan de bioboodschapjes halen, met een lekker omritje.
Goodlooking Tom is in het roze en salades op het menu.
Vandaag wordt een fijne dag, vast en zeker!

5 opmerkingen: