zaterdag 27 mei 2017

Tropenrooster

Hoewel het hier tot nog toe meegevallen is met de warmte en er vandaag een heerlijke bries staat, is mijn lijf nog niet geacclimatiseerd. Ik doe het heel rustig aan, zoals meestal, maar dan nog langere pauzes. De katten zie ik hetzelfde doen, die weten ook precies wat ze nodig hebben.
De Giro is ongemeen spannend, een mooie lazy middagaktiviteit. Buiten in de tuin is het smoorheet, op het zuiden. In huis blijft het lang koel.
Vanmorgen even fruit scoren op de markt, heerlijk zomerfruit waar ik dol op ben.
En ik voel me heel vrij, nu ik dingen kan afronden en loslaten.
Leven met hart en zintuigen wijd open!

3 opmerkingen:

  1. Ik herken je gevoel heel goed, alsof er ballast is weggenomen van lichaam en ziel en je bevrijd kunt ademen. Geniet van de heerlijke zomerdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is het precies! Dank en jij ook veel zomerplezier gewenst!

      Verwijderen
  2. Je doet het zo supergoed! Zorgt zo goed voor jezelf! En dat moet ook!

    BeantwoordenVerwijderen