Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 8 mei 2017

Toch nog

Gister kwam even de zon door, dus pakte ik de scoot om de rommelmarkt te bezoeken. Het was er redelijk vol, maar geen plantjes te koop. Wel een tas, die had ik nog niet (wink,wink), dus voor een euro een handige indiaase slingbag. Handig voor boodschappen.
Toen naar het vlakbij gelegen tuincentrum en lavendel en wat sempervivens voor het graf gekocht en bonenkruid voor mijzelf. Dus naar het kerkhof, had schepje bij me, en daar het plekje wat beter aanzien gegeven. Bevredigend, nu is het voorlopig goed en kan ik beter afsluiten. Reed via Huisduinen en de dijk terug. Wind over zee, best kil. Thuis lekker naar de Giro gekeken en sla met gebakken aardappels gemaakt en gegeten. Was een fijne dag.
Vandaag staat de verre Appie op het programma, want het stationsgebied moet weer opengesteld zijn voor verkeer, dus even bekijken hoe het daar opgeknapt is en wat kleine boodschappen doen..
Er staat een afwas en de maandagse opruimronde  staat ook op het programma. Lekker rommelen in de tuin kan ook als de zon het belieft door te komen, dus de dag gaat goed komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen