maandag 15 mei 2017

Hoera

Feyenoord kampioen. Niet dat ik er persoonlijk warm of koud van wordt. Al zou Grabbeltonnerveen het zijn geworden, mij een worst.
Ik leef zo weinig mee, dat ik niet snapte waarom er s middags opeens vuurwerk werd afgestoken.
Het wielrennen en schaatsen kan me wel enthousiast maken, maar voetbal, Neuh. Mijn zondag was fijn, beetje rommelen, lekker eten, gewoon relaxed.
Vernam dat W en zijn twee honden inderdaad weer op de trap bij de dijk zit.  Déjà vu.
Vandaag nieuwe invalhulp en zomaar niets op dinsdag.
Ik ben wel flexibel bezig. En zo vloeit de ene dag over in de volgende, vloeiend of hortend, het is zoals het zich ontplooit en ik plooi mee. Benieuwd naar wat op mijn pad komt. Ik hoef niet naar Santiago de Compostella, ik pelgrimeer thuis.  Comfortabel en toch meditatief.
Het eindpunt is altijd een nieuw begin.


3 opmerkingen:

  1. Ik word ook niet warm van voetbal. Als het nederlands elftal speelt wil ik nog wel kijken, verder heb ik er geen verstand van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Robbert is helemaal in de gloria. Zijn club is kampioen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als (oud)Amsterdamse ben ik toch echt voor een andere club, maar gun het Rotterdam echt wel vooral leuk voor Kuyt. Alleen irritant die herrie erbij op radio en TV. Gelukkig is het net afgelopen, dus even rust.
    Hopelijk voor Ajax ook goed nieuws volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen