Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 25 mei 2017

Braaaaaaf!

Als ik bijtijds wakker en uit bed ben, voel ik me zo deugen. Het is fris en de lucht lijkt zo schoon. Alles heeft zich in de nacht hersteld en gaat er goedgemutst weer tegen aan.
Het is nog Hemelvaartsdag ook, maar daar doe ik niet an. Ook de grote braderie laat ik voor wat ie is. Te druk en voor scootmobielers slecht te doen, je ziet niks bij de kramen.
Vanmorgen komt praatmaatje en in de tuin zijn nu ook kruidenplanten aan verpotting toe. De tomaten staan trots in grote potten te stralen en de andere planten worden jaloers.
Ik ben al aan t opruimen geweest en heb een groot glas groensap gemaakt en genuttigd. Braaf!

2 opmerkingen: