dinsdag 30 mei 2017

Aktiveritus

Het koelere maar toch aangename weer is een stimulans voor mij. Ben veel aktiever en productiever. Gister scharrelde ik tevreden door huis en tuin terwijl ik menig klusje klaarde. Ik leef ervan op.
De eerste weken geen warmteuitschieters, dus wat zal ik mij uitleven op vooral de tuin.
Vandaag eerst de hulp, die een poosje achter elkaar mag invallen. Lieve griet die me zeker goed ligt.
Morgen wordt de liftmonteur verwacht voor onderhoud, maar pas in de middag, zodat ik boodschappen kan halen inclusief de bio-groententas. Er is veel ruimte om ook buiten bezig te zijn.
Er is veel zen in mijn leven nu. Rust, doordat zaken vrij goed verlopen, er wat meer energie is en ik me niet hoef bezig te houden met bodemloze putten.
De katjes reageren ook ontspannender, hoewel stress ze nogal vreemd lijkt te zijn. Ze bivakkeren in de tuin, lekker maffend op heerlijke plekjes of controleren hun territorium.
De grootste rui is voorbij en nog geen vlooiencircus.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen