zaterdag 15 april 2017

What the........

Gisteravond opeens een mail van de nicht, dat ze begrijpt dat ik gelijk had en dat ze komende maand gaat zorgen voor een aanduiding op het graf van haar oom. Verder bleef de toon verwijtend, maar dat is haar issue. Ik ben blij dat ze toch heeft ingezien dat ik om iets normaals vroeg, dat buiten mijn competentie lag. Pak van mijn hart. Hoorde van de week van A dat koper van het huis van D er al weer vanaf wil......
Enfin ik ben klaar voor het paasweekend. Even wat posten en kijken of ik lekkere aardebijtjes kan scoren, dan kan ik verder een beetje uitzieken. Het abces groeit nog steeds en het voelt niet erg fijn.
Dus gewoon ff in de hangstand. Dinsdag naar de arts en ik hoop dan of liefst eerder op verlossing.
Zie majestueuze wolken partijen overzeilen, echt kachelweer, echt kont op het schaapweer en katten op schouderweer.

5 opmerkingen:

  1. DAt geeft toch voldoening hè al gaat het niet echt van harte blijkbaar. Geniet van je weekend en ik hoop dat het voor je naar de arts moet open is! Sterkte daarmee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is echt weer om lekker knus binnen te blijven. Maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg, als je naar buiten kijkt, zie je de lente toch in alles wat groeit en bloeit, heerlijk. Hopelijk heb je niet te veel last van het abces en kun je de komende dagen goed uitrusten. Mooi dat je met je actie de nicht hebt weten over te halen. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat nicht overstag gaat. Sterkte met de fysieke perikelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die termen mogen ze bij het KNMI wel overnemen: Dit weekend verwachten wij Kont op het Schaapweer.
    Fijn dat de nicht de redelijkheid van je verzoek inzag. Soms kost het wat meer tijd om over je trots heen te stappen.
    Sterkte met het abces.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi kont op het schaapweer, prachtige uitdrukking.
    Klote van dat abces, hopen dat ze deze week meteen iets gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen