donderdag 27 april 2017

We zijn er nog lang niet

Over 5 weken een MRI van de pols en dan 10 dagen later de uitslag. Voorlopig ben ik dus nog veroordeelt tot mijn klachten.
Nou ja, het is niet fijn, maar het moet maar.
Gisteren kwam dus mijn praatmaatje en ik had drie kruidenplanten gekocht en in een mooie bak gezet, die ik nog had staan. Ze was er blij mee.
De poortmakende buum kwam alle puin, verrot hout en andere rommel ophalen om weg te brengen. Tuin dus aardig netjes.
De boodschapjes werden ook gehaald, dus een tevreden dame hier.
Vandaag ga ik even kijken op een vrijmarkt en heb wat opruimklusjes op de lijst staan. Misschien even de tuin in en anders is het gewoon een rustig dagje.
Het is vooral wachten, op diagnose, op warmer weer, op mijzelf, want ik kijk naar uit naar een gevoel van vrij zijn en dat moet echt tussen de oren geplant worden en wortel schieten.

1 opmerking:

  1. Het gevoel van vrij zijn is inderdaad heel fijn Vlasleeuwenbekje. Hopelijk vind je het!

    BeantwoordenVerwijderen