Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 4 april 2017

Voort met de poort

De nieuwe poortdeur zit er in, net als het vernieuwde stuk houtschutting. Vandaag afwerking met hang en sluitwerk en dat stukje plaats opruimen en fatsoeneren. Het was een grote klus, doordat alles verzakt en scheef was door boomstronk en -wortels, maar omdat ik extra werk niet hoef te betalen ( wat een fijne vent is J. toch) is het toch nog betaalbaar gebleven.
Vandaag de twee na laatste dag dat hulp M er is, kan me nog niet goed voorstellen hoe het met een andere dame zal zijn.
We zullen doooooorgaaaaan.

2 opmerkingen: