Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 18 april 2017

Onduidelijkheden

Vanmiddag voor controle bezoek bij huisarts geweest. Abces is idd aan het genezen en lijkt geen onderliggende problemen te hebben. De pols is niet echt gedianosteerd. Het lijkt een oude blessure of ontsteking, maar het is niet duidelijk, dus ook nog geen vrijspraak van nare oorzaak. De orthopeed mag zijn deskundigheid er op los laten.  We zullen het meemaken. Voorlopig is het nog steeds een pijnlijk en belemmerend fenomeen.Heb  vega mihoen bij de plaatselijke chinees gehaald. Doe het zelden, maar best lekker en makkelijk voor een keertje. Vandaag was hulp M voor het laatst, toch ingrijpend, al zal ze heus nog wel eens langskomen.
 Nieuw tijdperk. Wennen.

2 opmerkingen:

  1. Oh gaat je hulp weg? Wat naar, hoop dat de nieuwe ook bevalt.
    Gelukkig dat er niks ernstigs is. Verdere beterschap gewenst.
    We waren gisteren vlakbij Den Helder. Ik dacht nog misschien zie ik je nog ergens op een dijkje rijden.. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het abces aan het genezen is, maar jammer dat er voor de pols nog geen uitsluitsel is. Hopelijk komt dat snel.
    Jammer dat je lieve hulp weggaat. Ik hoop datje weer iemand treft waar een klik mee is. Ik duim voor je!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen