maandag 3 april 2017

Hallo

Ach toch, het is alweer maandag. De lucht is grijs, dus na mijn bad ga ik me fleurig aankleden. Dat geeft weer wat sjeu aan de dag.
Ik ben heel blij dat ik me fitter voel, de buik doet zoals het hoort zijn werk, er is wat energie in de tank en het hoofd is open en ontvankelijk.
Dat is een betere insteek dan de laatste maanden, en dat geeft impulsen die licht en dankbaar aanvoelen.
Dit is sowieso een mooie tijd, bloesemstruiken, dartele vogels, steeds meer groei en bloei en geregeld dagen om lekker buiten te zijn. Gisteren nog uren in de tuin gezeten en met volle teugen zon en zuurstof getankt.
De dagen dat de zon niet zo'n zin heeft, zijn prima voor binnenklusjes en bijlezen.
Ik heb al echt het voorjaar in het hoofd.
Heb ook weer veel zin in koken, ik maak dagelijks gebruik van wilde planten en kruiden, en back to basic recepten. Vandaag lijkt een prima dag om  peulvruchten in mijn dieet te herintroduceren. Zo lekker en gezond als je ze verdraagt.
Het kan weer een fijne dag worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen