Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 10 april 2017

Gedokter

Sinds vrijdag heb ik een pijnlijke bult vlak bij het operatiegebied van de 1e borstamputatie. Vanmorgen dus meteen een afspraak gemaakt en inmiddels geweest. De huisarts gaat uit van een abces, dat moet rijpen. De pols kwam meteen ook ter sprake en die moet onder de röntgen om te bekijken wat daar loos is, het duurt al 6 weken en dat is heel lang.
Morgenmiddag een foto dus, en straks even trekzalf halen voor de bult.
Hier word ik niet echt blij van allemaal. Beetje onrust, maar vooral ongemak.
Het zal blijken hoe het afloopt. Deze week maar wat rustig aan, want voel me ook niet echt tof.
Altijd wat en zelden wat goeds, zou een oudtante zeggen, ware het niet dat zij ons al jaren ontvallen is.

5 opmerkingen:

  1. Jammer,je was net zo van het voorjaar aan het genieten. Kan nog,aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat naar weer voor je, hopelijk is het gauw weer gauw over. Ik duim ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He bah, gedoe waar je niet op zit te wachten natuurlijk. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat het allemaal meevalt, want leuk is het niet.. pfff
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen