dinsdag 11 april 2017

ff kieken

Overal paastakken en kuikentjes of haasjes, heb ik niks mee. Om de lente te vieren hoef ik geen symboliek in huis te halen. Een tak van het krentenboompje in een vaasje is al voldoende lente.
Eieren eet ik toch wel en paaseitjes zijn me te suikerig, goede chocolade is toch wel in huis.
Ok, geen chagrijn, hoor, maar ik baal van commercie en kuddegedrag, ik ben meer een lone wolf, nee geen bommenlegger of auto-projektiel bestuurder (bezit niet eens een rijbewijs en weet het verschil tussen versnelling en rem ook niet), maar gewoon iemand die rustig haar eigen gang gaat, buiten de massa om.
Laat mij maar schuiven!
Vanmiddag een kiekje van de pols laten maken en nu mijn lieve hulp M een petit peu assisteren met wat eigen klusjes. De een na laatste keer, snif.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb ook niets met die paasversierselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe lang zal het duren voor ook Pinksteren commercieel opgeklopt gaat worden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heilige geesten om aan een mobile te hangen.

      Verwijderen
  3. Die is grappig inderdaad Izerina! Overal vlammetjes?

    Hoop dat het beter met je gaat Vlas.

    BeantwoordenVerwijderen