donderdag 20 april 2017

🐐🐐🐐

Vanmorgen was het tijd voor grote boodschappen. Reed met grote stadsvernieuwingsomwegen naar de verre Appie, omdat die een veel groter assortiment heeft en nog steeds het prettigst berijdbaar is voor mijn elektrische stoel. Tot mijn vreugd zag ik dat de geitenzuivel behoorlijk oprukt, van karnemelk tot ijs! Aangezien ik geit veel beter verdraag dan koe, is dat een sprong in de lucht waard.
Tevreden bekeek ik mijn goedgevulde voorraad in koeling, vriezer en op de plank en kroop lekker met de katten op de bank, alwaar ik aan het bloggen sloeg. Hoezee, donderdagmiddag en klaar voor het weekend. Vanavond geitenijs met versevaardbeien als toetje bij een pasta primavera met  voorjaarsgoodies. Al werd er vorst aan de grond geconstateerd, ik heb die lente echt wel in mijn kop, die krijg je er niet uit ook.

5 opmerkingen:

  1. Ik verdraag ook geen koemelk meer. Die geiten zijn een uitkomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bovendien is geit beter voor de toekomst van de aarde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderlijk,dat je lijf zo naar licht en groen voedsel verlangt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad heel erg in opkomst.. geitenlamsvlees moet heel erg lekker zijn...
    Hoe is het met de wond.. geneest het goed?
    Houd jij die lente maar lekker in je hoofd.. hij komt echt wel in het echt ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die geitenkaas met koriander van Appie zo lekker! <3

    BeantwoordenVerwijderen