Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zaterdag 25 maart 2017

Zonnerdezon

Het is volop lenteweer, hoewel de winter soms nog in zijn handen blaast met een koude wind, is het uit de wind en in de zon een bijlaadstation voor levenskracht en vitamine D.
Gisteren na de wat barre maar fijne scoottocht, warmde ik op mijn plaats weer heerlijk op en zag zelfs een gezonde gloed op mijn gezicht.

Ondertussen is de klusbuum bezig met de poort en hoor ik af en toe geluiden die op hard werken wijzen.
Vandaag was ik nog maar een keertje, want het droogt als een tierelier aan de lijn.
Er staat een afwas en er ligt een vette zaterdagkrant op me te wachten. Vanmiddag mag ik op tournee naar de Appie om de toegankelijkheidsknelpunten te benoemen. Ben benieuwd, want juist op de drukke zaterdag moet dat een uitdaging zijn.
En dan is net de zon van het erf, dus daarvoor mag ik mij weer zonwentelen. Wauw wat een dagprogramma.

3 opmerkingen:

  1. Je boft met je windvrije hoekje. Hier waait het te hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij gaan zo ook een windvrij hoekje zoeken. Al moet ik mijn jas aanhouden, toch heerlijk!
    Was het rondje AH de moeite waard?

    BeantwoordenVerwijderen