Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zondag 12 maart 2017

Zondag, radio, schaatsen, mooi weer en geen puf. Het lijf sputterde vaak deze week en dat vreet energie, ben als gevolg nogal lusteloos en heb daar behoorlijk genoeg van. Toch moet ik het er mee doen.
Daarom maar even mijmeren over de lente die echt aangebroken is. Ik wil graag de tuin en het erf wat opruimen en fatsoeneren, maar zoek al driekwart jaar vergeefs naar een vrijwilliger hiervoor.
Nog maar eens een poging wagen via een site  voor contact tussen vraag en aanbod.
De belasting wil ik komende week echt voor elkaar hebben.
Plannen zat, dus, maar het stokt nogal eens met de uitvoering en dat werkt ontmoedigend.
 Blijf mijmeren, wie weet of het lijf van de weeromstuit wat coöperatiever wordt.

1 opmerking:

  1. Sterkte en succes met het vinden van een lieve tuinhulp.

    BeantwoordenVerwijderen