vrijdag 31 maart 2017

Zomer in maart

Hoewel Den Helder nog geen echt blote armen weer biedt, zoals elders, is het toch echt een beetje zomers.  Gisteren was de zon er af en aan, zo zal het vandaag ws ook gaan.
Ik deed allerlei opruimklusjes en maakte en passant ook de camera's ( ja meervoud, ik erfde twee digi's van vriend D, plus mijn eigen exemplaar)ook zomerklaar door alle batterijen op te laden en alles fris en fruitig klaar te zetten.
Heb een goede tweedehands smartfoon aangeschaft, want de vererfde was niet goed meer, ws ooit nat geweest. Deze doet het als een zonnetje, dus onderweg kan ik hulp inroepen etc.
Met andere woorden, ook voor uitgebreide scoottrips ben ik klaar. En dat wil ik, na een afwasje, meteen maar gaan praktiseren.
Op naar velden en beemden, duinen en dijken, verborgen paadjes en bosweggetjes en vooral de kanoroute.
Er zullen best nog veel mindere dagen komen, dus ik pluk de dag!

4 opmerkingen:

  1. Ja, het is echt gewoon zomers buiten! Ik ga vanmiddag ook gauw naar buiten want vanaf morgen wordt het weer frisser.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in Zeeland heel veel wind en niet echt lekker, nu zelfs in een baan regen. Nee dit is geen dag die ik verwachtte.

    BeantwoordenVerwijderen