donderdag 30 maart 2017

Weekend

Omdat ik geen afspraken heb, is er deze week een weekend van vijf dagen! Goede temperaturen voorspeld, ik ga ervoor!
Vanmorgen eerst wat achterstallige klusjes opknappen en dan op pad of de tuin in.
Via de mail blijkt dat AH me weer graag terug wil hebben, want ze beloven me, via een loting op postcode, een winkelbon van 250,00 euro te sturen. Als dat echt zo is, want ik geloof dat soort dingen nooit meteen, heb ik een mooie meevaller.
Eerst ga ik de billen en de rest van mij, onder warm water houden en dan val ik mijn to do lijstje
 aan!

3 opmerkingen:

  1. Kijk eerst even op de website van de AH of er geen sprake is van fraude of informeer bij hun landelijke klantenservice of dit wel een actie van hun is, want er staat op hun website dat er vaak gefraudeerd wordt met acties die zogenaamd van hun afkomstig zijn. Men probeert dan op deze manier persoonlijke gegevens van mensen te achterhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik kreeg deze week vier keer die mail! Met alle keren een ander bonuskaartnummer genoemd dat wel van mij zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen