maandag 20 maart 2017

Trots tandvlees

Het is gedaan, de hoek bij de poort is weer redelijk netjes. Het kan beter, maar nu jiet, want al is dit een klus die een beetje stevig mens even in een kwartiertje klaart, voor mij is het een heidens werk. Steeds 5 minuten met hark, bezem, schop of de handen in de weer en dan minstens een half uurtje pauze. Schiet niet erg snel op, maar wat echt moest en wat ik wilde is gebeurd. Kom maar op met die poort.
Hoewel zeker niet makkelijk of pijnloos, is het wel heel bevredigend met eigen handkracht een klusje plat te krijgen. Salluf getoet , zei ik als peuter, en nu weer. Lekker helemaal zelf voor elkaar gekregen. Trots op mij.
Nu even een paar dagen weg van zulke heftige klussen vandaan blijven, maar lichtere projectjes kunnen wel. Bv naar een tuincentrum om wat vrolijke bakkenvullingen te halen?
We zien wel.

2 opmerkingen:

  1. Oh ik snap je zo goed! Ik ben een oen in klussen. Heb het nooit hoeven/mogen doen en nu baal ik daar wel eens van. Maar als ik dan eens iets gedaan heb en dat lukt ben ik ook apetrots.
    Plantjes kopen.. leuk.. je brengt me op een ideetje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Flylady zegt me al jarenlang op het op die manier aan te pakken; babysteps.
    Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen