Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 3 maart 2017

Sunny side up

Ben er weer een beetje, ietsje peut in de tank en de spirit heeft  weer wat pit. Lieve woorden gisteren op mijn tearjerker blogpost, en ook dat doet goed. Tevens  een onverwacht bezoekje van A (Dbuurman) was wel animerend. Geen schouderklopjes of door hem geserveerde thee, maar wel onderhoudend en dat is prettig op zulke mieze dagen.
Vanmorgen schijnt de zon ook een tikkie in mijn hoofd.  Dit weekend mijn favorietste schaatskampioenschap het WK Allround vanuit Noorwegen, dus ook nog keurig overdag.
Dat geeft het lijf ook weer alle gelegenheid tot bankhangen, wat nog wel even nodig is na de aanrijding met een stoomwals.
Vandaag een beetje op zijn luiaards rondkeutelen en hangen, alvast soepie voorbereiden en misschien even tuinzitten.
Ik weet het, mijn posts zijn saai en een herhaling van zetten, maar zo is het leven voor mijzelf ook, de realiteit is meer hinkstapspringen op de vierkante meter dan wijds en meeslepend. Toch is het mijn leven en ik ben er meestal heel blij mee, ondanks de beperkingen en  de lagedrukgebieden.
Het is MIJN leven, het is mijn LEVEN.

2 opmerkingen:

  1. Je blogs zijn juist ontzettend leuk om te lezen.
    Waarom nu saai?
    Ik vind het helemaal niet saai.
    Yes, het is jouw leven en ik vind dat je heel leuk leven hebt.
    Jij bent iemand, die ik een levenskunstenaar noem!
    Daar heb ik echt zoveel bewondering voor!

    Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen