Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



woensdag 22 maart 2017

Schrikbeeld

Ouder worden is een natuurlijk proces, niet tegen te houden. Natuurlijk verouderen sommige mensen sneller dan anderen, roken, voeding, zonlicht, piekeren, drank of drugs kunnen nadelig werken, maar genetische aanleg is waarschijnlijk de grootste factor. In meerdere takken van de familie werd men vrij laat echt grijs, dat zie ik bij mijzelf terug, net als een nog vrij gladde huid. Mazzel, want ik heb er niet echt moeite voor gedaan en smeren doe ik nauwelijks.
Maar mijn lijf is niet echt jeugdig, zeker niet in prestatie. Ook tanden, gehoor en zicht hebben de tijd niet kreukloos doorstaan. Ach, ieder huisje zijn kruisje.
Maar er is een ding waarmee ze me de stuipen op het lijf kunnen jagen; Geer en Goor. Laat die alsjeblieft mijn deur voorbij gaan. Ik zou er acuut dement van worden.

6 opmerkingen:

  1. Hahahahahaa "high five!" :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Geer en Goor dat is echt ouderenmishandeling. Dan kijkt ik nog liever naar 'Hotter then my daughter" alhoewel ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Ja, ik heb ook nog nooit gekeken. Je maakt me nieuwsgierig. Waarschijnlijk ben ik het volledig met je eens, daar niet van ;-)

      Verwijderen
  4. Haha ik volg die 2 niet, zeker niet in hun gedoe met ouderen. Respectloos zijn ze vaak.
    Ach.. je doet het er maar mee hè ;-). Net als iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen