Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 10 maart 2017

Postbode met grote nood

Toen praatmaatje I gister vertrok, keek ik echt uit naar de post. En ja hoor, ze stond voor de deur en belde zelfs aan. Nu was dat niet vanwege een pakketje, maar omdat ze hoge nood had en even de wc wilde bezoeken. Natuurlijk mocht dat. Als c.u.patient weet ik hoe naar zoiets kan zijn. Ze kreeg ook een paar anti-buiklooppilletjes (Tormentavena is een wondermiddel) en overhandigde mij mijn post met de verwachtte brief van ex-schoolvrirndje. Zes foto's van een mooi en heel slank meisje rolden eruit, waarvan 1een tikkie pikant. Wist me er niks van te herinneren, maar moet zo op mijn 17de geweest zijn. Wat ontzettend leuk om jezelf door de ogen van een ander te zien en wat  was ik een  pittig grietje.
Herinneringen aan schoolfeesten, wandelingen, vrijen in de duinen, op mijn kamer, de muziek hoor ik er vanzelf bij. Tijd blijft een raar ding, het was gisteren en heel ver terug tegelijk.


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om jou als jonge meid te zien. Dan ben je meteen weer even terug in de tijd.
    Arme postbode. Ik herken dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het leuk om je zo op foto's van vroeger te zien. Je staat er mooi op!

    BeantwoordenVerwijderen