donderdag 23 maart 2017

Mannen

Wandelbuum is weer boven water. Probeert weer wat te betekenen in het Leger des Heilshuis en wat aan zijn woonsituatie te doen. Hij heeft veel last van geluidsoverlast van diverse buren en de verhuurder doet niks. Belachelijke toestanden.
Ook kwam A, de buurman van overleden vriend D, langs en vertelde dat het huis eindelijk verkocht is. Voor 2/3 van de vraagprijs, die ook veel te hoog was voor de slechte staat van het pand.

Dat is goed nieuws, voor A omdat hij schade kreeg door vocht, en voor mij omdat het me elke keer pijn deed als ik het zag. Het was een soort monument van triestheid geworden en dat schrijnde.
Morgen was D jarig geweest en ik kocht al een kleinigheidje voor het graf, om morgen te brengen.
Vandaag eerst oud papier naar buiten zetten voor de ophalers en bellen over de traplift die niet meer reageert. Het is me wat.
Ik nog steeds niet helemaal hersteld van de buik, vooral qua energie, maar zin in lente, zon, bloei en groei.

Nabrander: het euvel met de lift verholpen met telefonische instructies van het bedrijf. Hoi! Hoef ik ook niet met bloedmooi weer te zitten wachten op monteur.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Valsleeuwenbekje, leuk dat je ook een link hebt naar een blog van Gerbrand Bakker, zag hem gisteren nog bij mijn plaatselijke Ah we wonen in dezelfde buurt in A'dam. Als hij tenminste in A'dam is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Vlasje, goed te lezen dat het huis van D is verkocht. Hopelijk wordt het mooi opgeknapt voor een nieuw begin na het trieste levenseinde van D. Sterkte morgen met de herinneringen en hopelijk komt er een oplossing voor de overlast die wandelbuum ondervindt. Veel zonnewarmte van ons (gaat gelukkig goed hier!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geluidsoverlast van buren lijkt me echt heel naar. Je voelt je dan zo machteloos denk ik. Fijn dat het probleem met de lift is opgelost!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Burenoverlast is vreselijk, dat wil niemand.
    En die lift, nee je kunt niet zonder, dus fijn dat het is opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen