Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



woensdag 15 maart 2017

D-day

Verkiezingsdag. Als ik de stad in ga straks voor boodschapjes, kom ik al vlak bij het stembureau, dus dat is dan de eerste boodschap. Ik stem ook niet strategisch maar gewoon op de partij die mijn ideeën het best vertegenwoordigt, Partij voor de dieren, en ik kies een vrouw uit de staart van de lijst. Leuke namen vind je daar.
Helaas betekent dit niet het einde aan die politieke hoofdenparade op tv. Daar ben ik wel even klaar mee. Geen woorden maar daden, dus pas als er geformeerd is, kun je zien wat er echt uitkomt.
Verder heb ik geen dringende zaken vandaag. De was is bij, de afwas hoeft nog niet, en gister heeft het huis een beurtje gehad, wat mij dus vrij laat de dag van vandaag in te vullen naar eigen keuze.  Joepie.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen