Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 16 maart 2017

Brak

Alsof ik een kater heb vanmorgen. De uitslag van de verkiezingen wijst op een volgend Rutte-kabinet en daar heb ik zo geen zin in.  De kleine progressieve partijen hebben dan wel zetelwinst, maar mogen oppositie spelen en  alleen maar tegengas geven, geen fijn scenario voor de komende jaren.
Dat de partij van Blondie niet mag meeregeren mag ik hopen.
Even lekker badderen om het verkiezingsstof af te spoelen en dan maar deze laatse mooie lentedag van deze serie gaan peuzelen.
De zon en de wolken en wind trekken zich niks aan van deze politieke soap. Gelukkig.

3 opmerkingen:

  1. Weet je,ik had erger verwacht. En mijn partij ging van 2 naar 5. Tuurlijk ze mogen oppositie spelen maar kunnen zo toch weer iets meer invloed uitoefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je,ik had erger verwacht. En mijn partij ging van 2 naar 5. Tuurlijk ze mogen oppositie spelen maar kunnen zo toch weer iets meer invloed uitoefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben al blij dat blondie niet meer zetels heeft dan nu.

    BeantwoordenVerwijderen