zondag 19 maart 2017

Bende

In het hoekje naast de garage staan stapels potten tegen de muur en is de plek van de grijze bak. Na het bomensnoei-en kapspektakel van eind vorig jaar, lag hier veel takkenzooi, houtzaagsel en kapotgetrapte  en omver gegooide potten. Ik ben aan het ruimen geweest en dat schiet best wel op. Als de poort wordt vervangen moet het hier netter zijn. Nu merk ik ook dat de polsmeniscus nog niet genezen is. Maar ik ga gewoon door, kleine werkmomenten en lange pauzes.
Het weer viel niet tegen hier.
Helaas nog steeds geen tuinhulp, dus ik doe wat ik kan en de rest laat ik voor wat het is.
Een winterkoninkje scharrelde vrij onbevangen rond en de kool- en pimpelmezen en de merels schrikken ook niet erg van mij of de katten. Dat maakt het extra leuk buiten.
Mijn eigen  rotzooierige koninkrijk.


2 opmerkingen: