Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 24 februari 2017

Lentedag

Tenminste zo is het wel begonnen. Na de meevallende storm van gisteren is het kalm zonnig en stralend. Heerlijk, zulke dagen laten zien dat ie heus wel komt, die lente.
Ben ook blij omdat de pijn in de pols drastisch is gezakt. De CBD werkt beter dan paracetamol en de extra lijnzaadolie en gelatine hebben wonderen verricht. Wauw, beter voor het lijf ook, zulke methodes. Het is nog kwetsbaar en gevoelig, maar kan vrijwel alles doen zonder al te veel pijn.
Dus vanmorgen meteen alles van me afgespoeld in een lekker badje, de pony geknipt, de neus gedouched, enzovoort. Straks een afwas en wat andere klusjes, een wasje in de machine en dan kan ik genieten van een laat schaatsweekend, het WK Sp[rinten vanuit het Verre Oosten, dus avondprogramma hier. Voel me heel prettig zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen