dinsdag 21 februari 2017

Fileren

Zondag met Lubach is een fenomeen. Wat een heerlijke absurde kijk op het leven met een scherpe blik op de politiek. Wilders en zijn monosylabes werd overduidelijk aan de kaak gesteld en nu ook nog de app Kamergotchi! Lang geleden had je de Tamagotchi, een virtueel diertje dat je in leven diende te houden door tijdig voeding en andere verzorging te bieden, nu kun je een lijsttrekker toegewezen krijgen die je ook kunt verzorgen, of dood laten gaan. Allemaal virtueel. Dit soort trends laat ik meestal aan me voorbij gaan, maar nu doe ik mee. Ik kreeg Asscher. Ach gossie. Besloten hem voorale veel informatie te voeden. Hoop dat ie een wijdere blik krijgt en niet alleen strategies gaat denken en handelen.
Behoorlijk geniaal die Arjen Lubach.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem eigenlijk pas echt ontdekt sinds dat filmpje voor Trump, maar ik vind hem erg goed!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die analyse van Wilders zijn 'partijprogramma'was geweldig. Ben ook een grote Lubach-fan. Op Uitzending gemist en Youtube kan je alle uitzendingen terugkijken. Die over die dieetgoeroes was erg sterk, en over de keurmerken, en over de hysterie rond code oranje/rood... Het is allemaal erg grappig, maar hij brengt ook grote onrechtvaardigheden aan het licht, zoals hoe er invulling gegeven wordt aan de verplichte inburgering van asielzoekers. Je schaamt je voor je land als je dat ziet. Echt een aanwinst, dit programma.

    BeantwoordenVerwijderen