Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 14 februari 2017

Back to black

Nee in een depressie zit ik niet, gelukkig, maar ik ben blij het zwart van asfalt en de kleur van stoep en straat weer terug te zien. De laatste resten sneeuw dooien nu echt weg en ik verwacht dat voor de avond valt ook de straat hiervoor (hele dag in de schaduw en niet gestrooid)  van glij- in rijbaan veranderd is. Dan heb ik mijn vrijheid terug, want met de scoot was het te link om eruit te gaan.
Had gelukkig alles ruim voorradig en heb er geen moment mee gezeten, maar het gevoel niet weg te kunnen als je dat wilt, is minder leuk.
De wekelijkse afspraak met praatmaatje is vervallen, dus als hulp M straks vertrekt is het huis van mij en kan ik komen en gaan zoals mij blieft.
Het is prachtig weer, dus prima om even weg te gaan, een straatje om, een snuifje dijk, mmmmm.
 Gisteren de koelkast verder schoongemaakt, en vandaag al grote ordening in administratie gedaan voordat de belastingen komen zeuren dat ik moet invullen. Alles ligt klaar. Daarna kan ook het administratieve jaar 2016 afgesloten worden en ga ik de kast waarin dit gebeuren huist weer eens een grote beurt geven.
Allemaal met een opgeruimd resultaat. 


2 opmerkingen:

  1. de temperatuur en zon werken ook mee vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verschil met hier. Toen wij zondagavond thuiskwamen was alles al weer groen.

    BeantwoordenVerwijderen